קרעי: "לא תהיה התנגדות גדולה אם תיק האוצר יינתן לדרעי"

    אייל ראובן No Comments on קרעי: "לא תהיה התנגדות גדולה אם תיק האוצר יינתן לדרעי"

    בריאיון ל'קול חי', התייחס חה"כ קרעי למו"מ הקואליציוני וחלוקת התיקים: "צריך לתת לנתניהו את היכולת להרכיב ממשלה כמו שהוא מוצא לנכון". על חלוקת תיקים בכירים מחוץ לליכוד: "נוכחנו לראות שהגוש הוא כמו משפחה" | ועל התפקיד שהוא רוצה: "מקווה לקבל תפקיד כלכלי שאוכל לעשות בו לטובת הפריפריה והחלשים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שלמה קרעי (הליכוד), אומר כי מפלגת השלטון צריכה להחזיק בתיקים הבכירים בממשלה, אך אם יו"ר ש"ס יבקש את תיק האוצר – לא צפויה התנגדות של ממש בליכוד. "אני סומך על נתניהו שיעשה את מה שצריך להקים קואליציה טובה. עם ישראל סולד מחוקת הג'ובים שראינו בשנה וחצי האחרונות וכל הנורבגים ורוצה לראות את נתניהו מקים ממשלה לתפארת. העם אמר את דברו", אמר קרעי בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון).

    לדבריו "זה לגיטימי לומר אני רוצה תפקיד מסוים, אבל הסמכויות בידיים של נתניהו וצריך לתת לו את היכולת להרכיב את הממשלה כמו שהוא מוצא לנכון, כמובן בהתחשב בכלל הנתונים. אני סומך עליו לגמרי. אם יש מישהו בליכוד שמאיים או משהו כזה אני לא חושב שזה נכון".

    לעמדתו "באופן עקרוני אני חושב שמפלגת השלטון צריכה לשלוט בתיקים הבכירים אוצר חוץ וביטחון, אבל יחד עם זאת השנה וחצי הוכיחו שהגוש הזה הוא כמו משפחה. אם נתניהו יחליט לתת את תיק האוצר למישהו מחוץ לליכוד, אני לא חושב שצפויה התנגדות גדולה".

    קרעי נשאל מה החשיבות של שליטה בתיק החוץ, אם ממילא מי שמנהל את יחסי החוץ בפועל הוא ראש הממשלה. "דווקא בגלל זה צריכה להיות הרמוניה ושיתוף פעולה בין שר החוץ לראש הממשלה", ענה.

    במענה לשאלה איזה תפקיד הוא מצפה לקבל, אמר: "אני עסקתי בהרבה נושאים כלכליים ואני מקווה לקבל תפקיד כלכלי שאוכל לעשות בו לטובת הפריפריה והחלשים. אשאיר לנתניהו את שיקול הדעת".

    הוא הוסיף כי המהלכים הראשונים שעל הממשלה לבצע הם ביטול ה'גזירות' השונות ובהם המס על מוצרי החד-פעמי והשתיה המתוקה, וכן טיפול עומק במערכת המשפט. "צריכה להיות ביקורת גם על שופטים אם הם משחררים אחרי כמה שעות פורעים בנגב למשל. צריך לתקן ולהחזיר את המשילות".



    0 תגובות